Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

Η ΣΒΕΤΛΑΝΑ

Written By ΚΑΝΕΝΑΣ on Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013 | 12:41 π.μ.

Τρεις συνταξιουχοι στο καφενειο  Θανασης . 
Αφηστε ρε παιδια δεν περιμενα οτι θα καταντησω ετσι.
 Προχθες μου ζητησε η εγγονη μου να την διαβασω και δεν εβλεπα τα γραμματα.
Ποιος εγω που κτυπαγα πουλι στα διακοσια μετρα.
- Κωστας .Που να δειτε τι επαθα εγω. Πηγα να δω να φιλο, τον Mητσο που μενει στον πρωτο οροφο, μονο δεκαεπτα σκαλοπατια και φουσκωσα,.Ποιος εγω που για προθερμανση ετρεχα μαραθωνιο
 - Πάνος. Και που να σας πω τι εχω παθει εγω. Προχθες ηρθε η Σβετλάνα να μου καθαρισει το σπιτι . Ανεβηκε στην σκαλα , εγω απο κατω κοιταζα Εχει ενα κωλο, κατι ποδια αλλο να στα λεω κι αλλο να τα βλέπεις. Την κατεβασα απο την σκαλα το ενα εφερε το αλλο και την πηδηξα.
Οταν τελειωσαμε γυρναει θυμωμενη και μου λεει. Αμαν κυριε Πάνος τριτη φορα σημερα , τι εχετε παθει!
Ειδατε, ρε παιδια; ΞΕΧΝΑΩ, ΞΕΧΝΑΩ.
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19