Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

Written By Ανώνυμος on Τρίτη 13 Μαρτίου 2012 | 7:49 μ.μ.

καλησπερα.συνηθως με το αγορι μου κανουμε πρωκτικο που αρεσει και στους δυο.σε μενα λιγο περισσοτερο,και επιμενω τις περισσοτερες φορες να γινετε απο κει.μαλιστα τελειωνει μεσα μου.το κανουμε χωρις προφυλαξη αφου δεν φοβομαστε για μολυνσεις γιατι η σχεση μας κραταει περιπου 1 χρονο και κανεις απο τους δυο δεν ειχε σεξουαλικες επαφες στο παρελθον.το προβλημα μου ομως ειναι,αφου τελειωνει μεσα μου υπαρχει καποιος κινδυνος να παθω εγω κατι κακο αργοτερα?γιατι καθε φορα αργοτερα ποναει το στομαχι μου.υπαρχει λοιπον κινδυνος η για κατι αλλο,οτιδηποτε.?

 να παθεις κατι λογο του οτι τελειωνει μεσα σου οχι...δεν εχει να λεει το οτι τελειωνει με τον πονο..ο πονος στο στομαχι μπορει απλα να ειναι λογο τις πιεσηςπου δεχεται ο πρωκτος.απλα καλο ειναι να καθαριζεσαι μετα που τελειωνει και αυτο βασικα για θεμα "υγιεινης"

Δεν εχει σχεση ποσο καιρο τα εχετε ο πρωκτος ειναι μεσα στα μικροβοια και ειναι παραααα πολυ επικινδινο να παθει διαφορες λυμοξεις αυτος ακομα και εσυ (αμα μπει απο πισω και μετα μπροστα) θα συνηστουσα ΠΑΝΤΑ προφυλακτικο απο πισω οσο για το στομαχι αμα την εχει κανα 30αρια εκατοστα μπορει να ακουμπησει το εντερο και ισως σε ποναει αλλα επειδη δεν παιζει να την εχει τοσο δεν παιζει καποιον κυριο λογο το σεχ λογικα καποιος αλλος παραγοντας ευθυνεται για τον πονοκιλο αυτα απο εμενα ελπιζω να βοηθησα λιγο  

μια ερωτηση να κανω...για πλακα με την κοπελα μου δοκιμασα να το βαλω απο πισω αλλα δν μπορεσα να το βαλω δν εχει ανοιξει...αλλα τωρα δν την ηρθε περιοδοσ νμζω μια μερα εχει νμζει και αυτην...λετε ρε παιδια να βγηκαν τα προσπερμικα και να εμεινε εγκυος...ομως δν μπηκε στο μ@@@@ι αφου ειναι και παρθενα δν νμζω να εμπαινε τοσο ευκολα χωρις να το καταλαβω..!! πφφφφφφ!

-----------------
yo!

και εγώ το ίδιο έχω πάθει, πονούσε η κοιλιά μου, αλλά δεν ξέρω τον λόγο..

-----------------
Η ζωή είναι τέλεια 
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19