Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

Written By Ανώνυμος on Κυριακή 11 Μαρτίου 2012 | 11:45 μ.μ.

Image and video hosting by TinyPic

Ένας εξηντάχρονος πάει στο γιατρό:
- "Γιατρέ μου, στα 20 μου πάταγα τον πούτσο μου με το δάχτυλο και δεν έπεφτε με τίποτα. Στα 40 μου, το ίδιο. Τώρα τον πατάω με το δάχτυλο και πέφτει κατ ευθείαν. Είναι φυσιολογικό να έχω τόση δύναμη στο δάχτυλο σε τέτοια ηλικία;"
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19