Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Μηπως δουλευτε στο Δημοσιο ?

Μηπως δουλευτε στο Δημοσιο ?

Written By zone on Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009 | 11:22 μ.μ.

Σκατοεπάγγελμα κι αυτό... Δυο χρόνια στην πιάτσα και κοντεύω να ξεχάσω για ποιο λόγο κουβαλάω πάνω μου το μουνί!
Παράξενοι που γίναν οι πελάτες τελευταία...
"Να γαμήσω; Μπα! Ρούφηξέ τον μου καλύτερα!" σου λένε.
Σάββατο απόψε κι έχω ήδη κατεβάσει δώδεκα φερμουάρ. Κι έχω και τις άλλες να με φωνάζουν "λιχουδιάρα"...
Το μόνο καλό είναι πως έρχονται σε μένα πριν πάνε με τις γυναίκες και τις γκόμενές τους. Δεν γουστάρω, γαμώ τη μου, να ρουφάω τα υπολείμματα των άλλων...http://meropbird.blogspot.com
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19