Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Αν ειναι η αγαπη αμαρτια θα βγω να το φωναξω να το πω ,πως ειμαι αμαρτωλη που σ'αγαπω.

Αν ειναι η αγαπη αμαρτια θα βγω να το φωναξω να το πω ,πως ειμαι αμαρτωλη που σ'αγαπω.

Written By zone on Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009 | 7:29 μ.μ.

Τελικα <<ωραια λεξη,περιμενεις να ακουσεις κατι σημαντικο και συνηθως ακους μαλακιες>> και ο αγιος φοβερα θελει.Φιλε μου καλε ,εγω δεν θα παω να ψηφισω κανενα πουστη γιατι ακριβως δεν αποδεχομαι την Ελλαδα του σημερα και οποια εως σημερα αντιδραση μου δεν με εχει δικαιωσει.Η Ελλαδα του σημερα δεν χαρακτηριζεται απο τις Κολωνακιοτισες αλλα προσαρμοζεται στις αναγκες τους και αυτο ειναι το λαθος.Ο πατος εχει τερμα και ο Ελληνας εκει δεν εχει φτασει,εχει αρκετα οικοπεδα ακομα για πουλημα.Η αντιδραση δεν ειναι να αριστεριζεις αλλα να προτιμας να εισαι τυφλος παρα μονοφθαλμος.Θα καταψηφιστει η Ν.Δ ,θα βγει αυτοδυναμος ο Saint Γιωργακης ,θα ταλαιπωρηθει ο Τσιπρας και το ΚΚΕ θα βαλει στο καλαθι του οτι εβαζε παντα.Προτιμω να φθαρει η χωρα και μαζι της ολος ο κοσμος γιατι αν δεν βρεξεις κολο ψαρι δεν τρως ,παρα να ζητω σε λιγα χρονια δανεικα απο το βαφτηστηρι μου. Οσο δεν τους αγνοουμε τοσο μας υπολογιζουνε σαν θηραματα και μαλλον δεν πεφτουν εξω.Δεν γινεται με τα κομματα να εχουμε φιλικη σχεση γιατι αυτα δεν μας φαιρονται φιλικα.Εγω το φιλο μου τον προσεχω και καθημερινα ανησυχω γι'αυτον.Σου στελνω και δυο κορμια για να μην φυγει με ζορι ο μηνας.Αδερφαι νοσοκομαι και ευελπιστουμε οτι ο Οκτωμβρης δεν θα εχει τιποτα παραπανω απο θλασεις.
Share this article :

2 σχόλια :

  1. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΞΕΙΣ ΚΟΛΟ ΔΕΝ ΤΡΩΣ ΨΑΡΙ,ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ.Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΕΡΜΑ Ο ΠΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΟΡΑ ΑΛΛΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ Η ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ.ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟ ΔΡΑΣΗΣ.ΞΕΡΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΕΚ ΧΑΝΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γω σ'αγαπαω αλλα αυτη την φορα θα κατσω σπιτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19