Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Στα περατα τσι γης.

Στα περατα τσι γης.

Written By zone on Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009 | 7:01 μ.μ.

Ενα πραγμα που με στεναχωρει ειναι που τοσα χρονια ειχα μπλεξει με μαλακιες και με γνωστους μη εχοντας την ευκαιρια να περνω καλα με τα φιλαρακια μου.Να κανονισετε λιαν συντομως την επομενη συναντηση διοτι οι μαζωξεις κανουν καλο στην υγεια και λογω του οτι περασαμε φινα στο θυμαροσπιτο.Αναμενω τον χρονο και το νεο τοπο διεξαγωγης του γλεντιου δια να το αναρτησω στα περατα τσι γης. Μην χανεστε για να μην χαθουμε.
Share this article :

2 σχόλια :

  1. Ποση αληθεια εχουν οι κουβεντες σου zone εγω το ξερω,αλοιμονο μου γιατι ειμαι ξενη πια μη μπορωντας να γυρισω πισω.Ξερεις,δυσκολα μπορω παλι να δεσω με νεους φιλους οπως παλια.Thanks παντως για τις αναμνησεις που μου ξυπνησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακου τι θα κανεις.Ανοιξε ενα κοκινι κρασι βαλε του Κοτσιρα το 'Χωρις κανενα φιλο' ριξε τις μελαγχωλικες ζεμπεκες σου και αυριο ξημερωνει μια αλλη μερα .Οποτε θες χτυπα τη πορτα μ'ενα κλικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19