Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Θεε μου κανε μου ενα χατηρι

Θεε μου κανε μου ενα χατηρι

Written By MOUS on 9.5.24 | 11:30 π.μ.

ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ, ΨΗΛΑ ΣΤΟ ΝΤΕ ΛΕ ΑΛΠΙ
ΑΦΗΣΑΜ' ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΟ
ΤΟ ΑΦΗΣΑΜΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙ
ΤΟ ΕΝΕΝΗΚΟΣΤΟ ΛΕΠΤΟ

ΘΕΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΧΑΤΗΡΙ
ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΤΡΕΛΛΟ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΑΣ, ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ
ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ



 Θεε μου κανε μου ενα χατηρι

 να βγει στα αληθεια ενα ονειρο τρελο

 μαζι με μας να δουνε και οι νεκροι μας

 τον ΘΡΥΛΟ μας στο ΤΕΛΙΚΟ!!!


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΤΕΛΕ ΑΛΠΙ

Παρότι πέρασαν 15 χρόνια, ουδείς οπαδός του Ολυμπιακού «χώνεψε» το πως χάθηκε η μεγαλύτερη πρόκριση στην Ιστορία του Ολυμπιακού για τα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ της χρονιάς 1998-99. Την… πήρε και τη σήκωσε μακριά από το ΟΑΚΑ ο αέρας!

Μπροστά σε 70.000 θεατές, ο Γκόγκιτς έκανε το 1-0 στο 12ο λεπτό. Πριν και μετά το 1-0, η Γιουβέντους ήταν τυχερή σε φάσεις με τους Γκόγκιτς, Αλεξανδρή, Τζόρτζεβιτς και Αμανατίδη. Την κεφαλιά του τελευταίου, απέκρουσε ενστικτωδώς ο έμπειρος Μικελάντζελο Ραμπούλα.

Το 86ο λεπτό όμως μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί ως μία από τις πιο άτυχες στιγμές στην ιστορία του Ολυμπιακού. Ο Μπιριντέλι έβγαλε σέντρα από δεξιά που κατευθυνόταν στο δεύτερο δοκάρι του Ελευθερόπουλου. Η μπάλα όμως άλλαξε πορεία από τον αέρα και άρχισε να πέφτει κάτω σαν να την... τουφέκισαν. Ο Ελευθερόπουλος έχασε την φάση και ο Κόντε πέτυχε σε κενή εστία το 1-1.

Share this article :

1 σχόλιο :

Ν ακους αυτο που δεν λεγεται

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας

Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Σ.Π.Ε ε.π.ε

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19