Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

ΤσιπιρίΚι.....

Written By ΚΑΝΕΝΑΣ on Κυριακή 10 Μαρτίου 2013 | 1:48 μ.μ.






Τα κανονικά παιδιά γεννιούνται κανονικά, 
 μεγαλώνουν κανονικά, 
 ονειρεύονται κανονικά, 
 ερωτεύονται κανονικά 
και πεθαίνουν κανονικά 

 Πες μου μαμά... 
Πες μου τι γίνεται
μ’ εκείνα τα παιδιά
 που αν και γεννιούνται κανονικά,
 δε μεγαλώνουν κανονικά 
δεν ονειρεύονται κανονικά, 
 ούτ’ ερωτεύονται κανονικά 

 Πες μου μαμά... 
Πες μου αν πεθαίνουν 
Πες μου αν πεθαίνουν κανονικά
Γ. Αγγελάκας
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19