Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Ο Μακης

Ο Μακης

Written By MOUS on 18.1.24 | 5:47 π.μ.

Ιδρωμενος και καταφοβισμενος ξυπνησα αλλη μια φορα και οχι απο γκραμπες που με τυρανανε  τελευταια αλλα απο εφιαλτη.
Χρειαστηκα τουλαχιστον 15 δευτερα για να συνηδητοποιησω πως ηταν ονειρο.
Οδηγουσα τη πρωτη μου μηχανη ,το μαυρο καβασακι το οποιο ηταν χωρις καθολου λαστιχα μονο ζαντες σε ενα μερος που εμοιαζε αχανης ερημος με βουνα στα αριστερα μου.
Ενιωθα τα γενια μου να μεγαλωνουν και να με τρωνε και σταματησα για να δω τι μου συμβαινει.
Ζουσα την απολυτη φρικη με κατι εντελως αφυσικο.Αρχισα να νομιζω οτι πεθαινω και ο πανικος δεν μπορουσε να κρατησει τα ποδια μου ορθια ωσπου επεσα κατω .
Τοτε ενα χερι με αρπαξε απο το κεφαλι και με σηκωσε στον αερα .Ηταν ο Μακης ο συχωρεμενος και με ρωταγε αν θελω να αγορασω ενα κλεμενο στερεο.Φυγαμε και θυμαμαι να οδηγαει ο Μακης και γω να σερνομαι απο τις ζαντες χωρις να μπορω να φωναξω απο το πονο.Μολις ειχα χασει τη λαλια μου.Ξυπνησα
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας

Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19