Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Ο καναπες

Ο καναπες

Written By MOUS on 3.12.18 | 4:05 π.μ.

Μεγαλες πενιες και μεγαλη απογοητευση .Θυμαμαι οτι εχω τη ζουζου στο καναπε και κοιμομαστε αγκαλιασμενοι .Η δυσπιστια μου για αυτο που ζω με κανει να πιασω το κρυο μπρατσο του σιδερενιου καναπε και να σιγουρευτω οτι αληθεια ειναι.Ηταν μεγαλο το ονειρο αλλα τωρα που το γραφω δεν θυμαμαι τιποτα αλλο .Ανοιξα τα ματια μου και καταλαβα οτι ειμαι μονος μου .Γελαστηκα αλλα εστω για λιγι ειμουν ευτυχισμενος
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας

Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19