Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Τα πράγματα που έμαθα από, Την Μητέρα μου

Τα πράγματα που έμαθα από, Την Μητέρα μου

Written By MOUS on 18.6.17 | 10:11 π.μ.


 


1. Από την μητέρα μου έμαθα να εκτιμώ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΟΠΟ.

"Αν είναι να σκοτωθείτε, πηγαίνετε έξω.

Μόλις τελείωσα το καθάρισμα."


2. Από την μητέρα μου έμαθα για την ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

"Προσευχήσου να βγει ο λεκές από το χαλί."


3. Από την μητέρα μου έμαθα ΛΟΓΙΚΗ.

"Επειδή το είπα, για αυτό."


4. Από την μητέρα μου έμαθα

ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΛΟΓΙΚΗ.

"Αν πέσεις από την κούνια και σπάσεις τον λαιμό σου, δεν έχει βόλτα το απόγευμα."


5. Από την μητέρα μου έμαθα για την ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

"Φόρα καθαρά εσώρρουχα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα πάθεις κάποιο ατύχημα."


6. Από την μητέρα μου έμαθα την ΕΙΡΩΝΕΙΑ.

"Αν δεν σταματήσεις να κλαις, θα σε δείρω και θα έχεις για τι να κλάψεις."


7. Από την μητέρα μου έμαθα για τα ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ.

"Κοίτα πόσο βρώμικος είναι ο αυχένας σου!"


8. Από την μητέρα μου έμαθα για τα ακραία

ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.

"Το δωμάτιό σου δείχνει σαν να πέρασε ανεμοστρόβιλος."


9. Από την μητέρα μου έμαθα για την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

"Σου το χω πει ένα εκατομμύριο φορές. Μην υπερβάλλεις!"


10. Από την μητέρα μου έμαθα για τον

ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

"Εγώ σε έφερα σε αυτόν τον κόσμο, και μπορώ να σε στείλω πίσω."


11. Από την μητέρα μου έμαθα για την ΖΗΛΕΙΑ.

"Υπάρχουν εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο που δεν έχουν τέτοιους υπέροχους γονείς που σας προσέχουμε ."


12. Από την μητέρα μου έμαθα για τις ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.

"Καλά, κάτσε να φτάσουμε σπίτι."


13. Από την μητέρα μου έμαθα ΙΑΤΡΙΚΗ.

"Αν δεν σταματήσεις να αλληθωρίζεις, τα μάτια σου θα μείνουν έτσι για πάντα."


14. Από την μητέρα μου έμαθα ΠΑΡΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.

"Φόρεσε το πουλόβερ σου.

Νομίζεις πως δεν ξέρω πότε κρυώνεις;"


15. Από την μητέρα μου έμαθα ΧΙΟΥΜΟΡ.

"Όταν κόψεις τα γυμνά σου πόδια πάνω στα βράχια, μην έρθεις τρέχοντας σε μένα."


16. Από την μητέρα μου έμαθα ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ.

"Αν δεν τρως τα λαχανικά σου, δεν θα μεγαλώσεις ποτέ σου."


17. Από την μητέρα μου έμαθα ΓΕΝΕΤΙΚΗ.

"Είσαι ίδιος ο πατέρας σου."


18. Από την μητέρα μου έμαθα για την ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ.

"Κλείνε και καμιά πόρτα.

Θα νομίζουν ότι γεννήθηκες σε σταύλο."


19. Από την μητέρα μου έμαθα ΣΟΦΙΑ.

"Όταν θα φτάσεις στην ηλικία μου, θα καταλάβεις."


Και τέλος, από την μητέρα μου έμαθα τι εστί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

"Μία μέρα θα κάνεις και συ παιδιά, και ελπίζω να είναι ακριβώς σαν κι εσένα!"

Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ.ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΚΙΝΕΖΙΚΑ-ΑΓΓΛΕΖΙΚΑ-ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ-ΑΝΩΝΥΜΑ-ΜΕ Τ'ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΣΟΥ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ?

Είναι πορνογραφία;

Ψαχνοντας ερχεται η ορεξη

Ν ακους αυτο που δεν λεγεται

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας


Tου Μηνού

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Σ.Π.Ε ε.π.ε

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19