Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » , » Γιατί να ζωγραφίσω το μουνί μου;

Γιατί να ζωγραφίσω το μουνί μου;

Written By Drift Wood on 7.7.24 | 7:09 π.μ.

Σχεδιάζοντας μουνιά 

Σήμερα, θέλω να σας εξηγήσω: γιατί να ζωγραφίζω το μουνί μου;

Έχω αρχίσει να ζωγραφίζω το σώμα μου για να συνδεθώ περισσότερο μαζί του .

Είχα και την περιέργεια να το ανακαλύψω με λεπτομέρειες.

Αφού ζωγράφισα πολλά γυμνά, τελικά αποφάσισα να βγάλω φωτογραφίες το μουνί μου.

Στην αρχή ένιωσα ντροπή να κοιτάξω εκεί κάτω…

Είχα την αίσθηση ότι αυτό το μέρος δεν μοιάζει με κανένα άλλο μέρος του σώματός μου. Αλλά είναι.

Το ζωγράφισα αρχικά στο σκίτσο μου, δεύτερο σε ένα χαρτί 40×40 εκ. και τέλος σε ένα μεγάλο: 1 μέτρο τετράγωνο.

Αφού ένιωσα ελεύθερη, ανακουφισμένη και περήφανη για το μουνί μου!

Τώρα θέλω να μοιραστώ αυτήν την εμπειρία με όσες περισσότερες γυναίκες μπορώ…

Αυτο ειναι το μουνι μου

«Έχω μεγάλη ευγνωμοσύνη για αυτό το εργαστήριο Draw your Pussy, το οποίο με έκανε να είμαι πραγματικά ενσυνείδητη για την ομορφιά των γεννητικών μου οργάνων και μου επέτρεψε να έρθω σε επαφή με τη χαρά να κάνω σεξ. Ένα όμορφο αιδοίο, για να το τιμήσω και επιτέλους να γίνω γυναίκα».

Workshop in Paris  -  Draw Your Pussy
«Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία, εντελώς απρόσμενη και λυτρωτική για μένα. Δεν είχα σχεδιάσει ή ζωγραφίσει για πολύ καιρό και βρήκα σε αυτή την άσκηση μια παιδική χαρά και ένα κέφι για ζωή. Νιώθω ότι άφησα και το εσωτερικό μου παιδί και την εσωτερική μου γυναίκα να εκφραστούν».
Όταν τελείωσε η ζωγραφική: Δόξα στη Μεγαλειότητά της Puuuuussy μου!! Θα ήταν τόσο ωραίο αν μπορούσα να το κορνιζώσω και να το βάλω στο σαλόνι μου. Όλα τα μουνιά είναι υπέροχα!!
Αυτό το εργαστήριο ήταν μια στιγμή αδελφοσύνης. Βρέθηκα σε ένα πολύ φωτεινό και φιλικό ατελιέ τέχνης με άλλες πέντε γυναίκες

Η εικόνα του μουνιού μου δεν με φοβίζει, ήταν μάλλον θολή, δεν είχα αρνητική ή θετική γνώμη για την αισθητική του φύλου μου, στην πραγματικότητα, δεν είχα προσέξει πραγματικά την εμφάνισή του πριν από το εργαστήριο. Φοβόμουν την πιο τεχνική πτυχή γιατί δεν ξέρω πώς να ζωγραφίζω.


Για μερικές ώρες κοίταζα τη φωτογραφία του «μουνιού» μου για να το ζωγραφίσω. Συνειδητοποίησα τα ανάγλυφα, τις σκιές του, τις καμπύλες του, τις ρυτίδες του, τις τρίχες του, τις αποχρώσεις του… Αυτό το εργαστήριο με βοήθησε πραγματικά να συνειδητοποιήσω τον οπτικό πλούτο που θα μπορούσε να παρουσιάσει τα γυναικεία γεννητικά όργανα και σε αυτήν την περίπτωση το δικό μου.


Workshop in Brussels  -  Draw Your Pussy

«Μετά από χρόνια που αισθάνθηκα εντελώς αποδυναμωμένη, με αναπηρία στη θηλυκότητά μου, σβησμένη, χωρίς λίμπιντο, να μην βρίσκω νόημα στη ζωή μου, βρίσκομαι εδώ και περίπου ένα χρόνο σε μια διαδικασία επανασύνδεσης με τον εαυτό μου και αναγέννησης. Η ανακάλυψη του οργασμικού διαλογισμού, της τάντρα κ.λπ. αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής της διαδικασίας.

Στη συνέχεια αυτής της διαδικασίας που πηγαίνει από τις συγχρονικότητες στις συγχρονικότητες, εγγράφηκα φυσικά στο εργαστήριο «Draw my pussy» που προσφέρεται από τη Lucie.


«Όταν άκουσα για πρώτη φορά για το εργαστήριο, ντρεπόμουν πραγματικά με τη σκέψη να καθίσω ανάμεσα σε άλλες γυναίκες και να κοιτάξω το μουνί μου λεπτομερώς. Απλώς η λήψη μιας φωτογραφίας του φαινόταν τρομακτικό στην αρχή. Θα με κρίνει κανείς; Θα έκρινα τον εαυτό μου;
Χαίρομαι που παρακολούθησα το μάθημα, γιατί ήταν πολύ διασκεδαστικό!
Η Lucie ήταν μια χρήσιμη και ευαίσθητη καθηγήτρια. Τα υπέροχα μάτια και οι δεξιότητές της στο σχέδιο ήταν εμπνευσμένα για όσους δεν είχαν κάνει   πρακτική στο σχέδιο στο παρελθόν. Και ήταν εξαιρετικά διορατικό να δεις ότι όλοι στην ομάδα είχαν τους ίδιους φόβους και κόμπλεξ σχετικά με το «εκεί κάτω».
Και σήμερα; Νιώθω πολύ περήφανη για το μουνί μου και μου αρέσουν πολύ τα σχέδια και οι πίνακες. Νιώθω επίσης πιο θηλυκή και αισθησιακή, τώρα που επιτρέπω στον εαυτό μου να παρατηρήσει πόσο όμορφα διαμορφωμένες οι γυναίκες.
Θα συνιστούσα σε οποιονδήποτε να δοκιμάσει μόνος του. έκανε τη διαφορά για μένα!»


Λεπον κοριτσια μην το σκεφτεστε πολυ .Σας χρειαζετε ενα  ταξιδι για διακοπες.Γραψτε τα ολα στο μουνι σας ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ στη Lucie να κανετε το μουνι σας καλλιγραφια.

Να το κρεμασετε στο σαλονι σας να ερχεται η ο πεθερος σας και να θαυμαζει τη μουναρα σας.

Πληροφοριες εδω

https://drawyourpussy.wordpress.com/





Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ.ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΚΙΝΕΖΙΚΑ-ΑΓΓΛΕΖΙΚΑ-ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ-ΑΝΩΝΥΜΑ-ΜΕ Τ'ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΣΟΥ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ?

Είναι πορνογραφία;

Ψαχνοντας ερχεται η ορεξη

Ν ακους αυτο που δεν λεγεται

Ψάχνουμε κάποιον που οι δαίμονες του να παίζουν καλά με τους δικούς μας


Tου Μηνού

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Σ.Π.Ε ε.π.ε

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19