Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

She

Written By zone on Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014 | 9:52 μ.μ.


Μπορεί αυτή να είναι το πρόσωπο που δεν μπορώ να ξεχάσω
Το ίχνος της ευχαρίστησης ή της λύπης
Μπορεί να είναι ο θησαυρός μου ή η τιμή που πρέπει να πληρώσω
Μπορεί να είναι ο ήλιος στα καλοκαιρινά βασιλέματα
Μπορεί να είναι η ψύχρα στο φθινοπωρινό αεράκι
Μπορεί να είναι εκατό διαφορετικά πράγματα
Μέσα σε μια ημέρα
Αυτή μπορεί να είναι η πεντάμορφη ή το τέρας
Μπορεί να είναι το φάντασμα ή η γιορτή
Μπορεί να μετατραπεί κάθε μέρα σε έναν παράδεισο ή σε μια κόλαση
Μπορεί αυτή να είναι ο καθρέφτης των ονείρων μου
Το χαμόγελο αντικατοπτρίζεται σε ένα ρυάκι
Δεν μπορεί να είναι αυτό που μπορεί να φαίνεται μέσα σε ένα περίβλημα
Εκείνη, που φαίνεται πάντα τόσο χαρούμενη στο έδαφος της
της οποίας τα μάτια μπορεί να είναι τόσο φωτεινά, στη συνέχεια, τόσο καφέ
Αυτή, μπορεί να είναι ο λόγος που επιβιώνω
Το γιατί και το διά του οποίου και ένα (ψέμα)
Η μόνη για την οποία νοίαζομαι για μετά από πολλά χρόνια
Εγώ, θα πάρω το γέλιο της και τα δάκρυα της
Και θα τα κάνω όλα τα αναμνηστικά μου
Γιατί, όπου πηγαίνει πρέπει να είμαι
Το νόημα της ζωής μου είναι αυτή


 
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19