Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » , » ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΦΙΛΙΟΝΤΑΙ

ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΦΙΛΙΟΝΤΑΙ

Written By katinios on Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013 | 8:30 μ.μ.

Η μαμά μου η αγορά όλο με συμβουλεύει κι ο Σωκράτης μου μιλά και όλα τα δασκαλεύει Η μαμά μου η αγορά στα φώτα της με ρίχνει κι ο Διογένης ου γελά τον ήλιο του μου δείχνει Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται μα αυτοί φιλιόνται ,φιλιόνται κι ούτε νοιάζονται Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται, λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται, λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται Η μαμά μου η αγορά συνέχεια με χαϊδεύει κι ο Χριστός που με κοιτά τις σκέψεις μου αλιεύει Η μαμά μου η αγορά μου λέει που να πάω κι η Αφροδίτη σιγανά μου λέει να σ αγαπάω Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται μα αυτοί φιλιόνται ,φιλιόνται κι ούτε νοιάζονται Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται, λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται Όλα πουλιόνται κι όλα αγοράζονται, λαοί χτυπιόνται και οι σαύρες λιάζονται
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19