Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Πάει Παντού .....

Πάει Παντού .....

Written By ΚΑΝΕΝΑΣ on Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013 | 1:31 μ.μ.


Πα πα πα πα πα πα πα...

Το παπί που πάει παντού, 
κάπο κάποτες επήγε
σ’ ένα καπηλειό εμπήκε
κόπιασε κι ήπιε πιοτί, 
το παπί ήπιε σαν στουπί.

Πα πα πα δεν παν τα πόδια
γύρω μου γυρίζουν όλα.
Πα πα πα χάνω τα λόγια
πώς γυρίζουν γύρω μου όλα;

Πα πα πα πα πα πα πα...

Πα πα πα πάπια μαμά μου
πώς βαρύναν τα φτερά μου
κι έγινα σαν το στουπί
που `μουν μια χαρά παπί.

Πα πα πα δεν παν τα πόδια
γύρω μου γυρίζουν όλα
πα πα πα χάνω τα λόγια, 
πώς γυρίζουν γύρω μου όλα;

Πα πα πα πα πα πα πα...

Το παπί που πάει παντού, 
κάπο κάποτες επήγε
σ’ ένα καπηλειό εμπήκε
κόπιασε κι ήπιε πιοτί, 
το παπί ήπιε σαν στουπί  
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19