Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Ταξιτζή, παιδί μου. Ταξιτζή!

Ταξιτζή, παιδί μου. Ταξιτζή!

Written By zone on Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013 | 9:05 μ.μ.

Μπαίνει μια κυρία με ένα 6χρονο αγοράκι σε ένα ταξί.
Ξεκινώντας, γίνεται μία στραβή στον δρόμο, ρίχνει μια μουτζα ο ταξιτζής λέγοντας:
- Να, ρε πούστη!
- Μαμά, τί είναι πούστης;
 

Η μαμά παγώνει:
- Πούστης, αγόρι μου, είναι εκείνος ο κύριος που...
- Ποιός κύριος, κυρά μου! την διακόπτει γεμάτος νεύρα ο ταξιτζής. Ακου αγόρι μου, πούστης είναι ό άνδρας που ενώ γεννήθηκε με αρχίδια σαν τα δικά σου, σκυλογαμιέται και το παίζει γυναίκα.
Η μαμά αλλάζει όλα τα χρώματα της ίριδας.
Πιο κάτω κάποιος μπαίνει σβήνα, φρενάρει ο οδηγός ουρλιάζοντας:
- Πού πάς, ρε μπινέ;;;;
- Μαμά, τί είναι μπινές; ρωτάει ο μικρούλης.
- Μπινές, αγόρι μου, είναι εκείνος ο κύριος που...
- Ποιός κύριος, κυρά μου, θα μας τρελάνεις τελείως;;;; Ακου παιδί μου, πούστης είναι ο άχρηστος που γεννήθηκε άνδρας και γαμιέται... 
- Μα αυτός είναι ο πούστης, τον κόβει γεμάτος απορία ο μικρός.
- Δεν με άφησες να τελειώσω, απαντά ο ταρίφας. Το παίζει γυναίκα και γαμιέται, μα κάπου-κάπου θυμάται ότι είναι άνδρας και γαμάει κιόλας. Δεν είναι τελείως άχρηστος δηλαδή, κατάλαβες;
- Μάλιστα κύριε, απαντά ευγενέστατα ο μικρός, ενώ η μαμά του έβραζε σιωπηλά.
Σε κάποιο φανάρι, πάει μια γυναίκα να περάσει απέναντι με κόκκινο.
- Πού πάς μωρή πουτάνα! Θα μου κλείσεις το σπίτι, γαμώ το κεράτό μου!
- Μαμά, τί είναι πουτάνα;
- Πουτάνα Γιωργάκη μου, είναι εκείνη η κυρία που...
- Εεεεε! Όχι και κυρία η πουτάνα, κυρά μου. Γιατί δεν λες την αλήθεια στο παιδί; Το κέρατό μου εδώ μέσα, πετάει ο ταρίφας. Ακου παλικάρι μου όμορφο, όλες οι γυναίκες γαμιούνται, σωστά; Είναι στην φύση τους, όπως ο άνδρας πρέπει να βάλει κάπου αυτό που του κρέμεται. Όπως το φις και η μπρίζα ένα πράμα. Κι όταν αυτό γίνεται με έναν άνδρα με αγάπη, γάμο, κουφέτα, νυφικά τότε γίνονται και μανούλες. Η πουτάνα όμως δεν νιώθεια αγάπη. Γαμιέται με όποιον να είναι για τα λεφτά. Κατάλαβες παίδαρε;
Ο παίδαρος, όχι μόνο κατάλαβε, μα έκανε και συνδυασμούς στο μυαλουδάκι του: "Ο πούστης μόνο γαμιέται, ο μπινές γαμιέται αλλά μπορεί και να γαμήσει..."
- Μαμά, αν ένας μπινές παντρευτεί μία πουτάνα τί παιδί θα κάνουνε;
Και η μαμά τρέμοντας:
- Ταξιτζή, παιδί μου. Ταξιτζή!
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19