Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

ΔύσκΟλη ΙσοΡΡοπιΑ ...

Written By ΚΑΝΕΝΑΣ on Τρίτη 16 Απριλίου 2013 | 12:44 π.μ.



Υπάρχουν εκείνοι που στα γράμματά τους 
δεν έχω ακόμα απαντήσει 
κι εκείνοι που δεν περιμένουν από μένα 
καμιά λύση. 
Υπάρχουνε κι άλλοι,
 που σαν τις αράχνες 
παραμονεύουνε στα σκοτεινά 
πότε το εντομάκι της χαράς μου θα φανεί
 για να το θανατώσουν 
κι εκείνοι που επίτηδες αργοπορούν 
να ‘ρθουν κοντά μου
για να με αποκαρδιώσουν. 

 Ανάμεσά τους πρέπει, Θέ μου, για να ζήσω 
στου ξυραφιού την κόψη τους
 το μίσος με την αγάπη να ισορροπήσω. 

 Μ’ εγκαρδιώνει η ελπίδα μου
 να το τολμήσω κι εγώ, 
όσο κι αν φαίνεται τρελό 
όσο κι αν είμαι τρομαγμένη προσπαθώ 
δε θέλω να παραδοθώ 
δίχως να πολεμήσω.

"Τα Ποιήματα" Β’ – Λένα Παππά
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19