Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

ΑλητΕίες..

Written By ΚΑΝΕΝΑΣ on Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013 | 3:33 μ.μ.



Περνούσα τυχαία 
Με δίχως παρέα 
Και βλέπω στο υπόστεγο 
Μια κούκλα ωραία 
Της λέω: τι έγινε 
Μου λέει: εντάξει 
Ανοίγω την πόρτα 
Και μπαίνει στο αμάξι 

 Μου λέει τ όνομά της
 Την έδειρε η μαμά της
 Και έφυγε απ το σπίτι οριστικώς
 Με μάτια βουρκωμένα
 Καλά που βρήκε εμένα 
Που είμαι και σαΐνι οδηγός 


 Της λέω στα ίσια 
Πηγαίνω Πατήσια 
Σ ένα χοροπηδάδικο 
Αγόρια κορίτσια 
Μου λέει εντάξει 
Αράζω τ αμάξι 
Φορούσε κι ένα φόρεμα 
Βελούδο μάξι 

 Ουίσκι με παγάκια
 Πετάει τα γοβάκια 
Και ρίχνει το χορό της η τρελή 
 Μου λέει σε γουστάρω 
Ανάβει και τσιγάρο
 Την κάναμε λαχείο δηλαδή 

 Γλεντήσαμε φίνα
 Πληρώνω μια χήνα 
Και έμεινε τ αμάξι μου 
Χωρίς βενζίνα 
Και παίρνω το τρόλεϊ 
Και πάω σπίτι 
Με βρίζει η γυναίκα μου
Παλιοαλήτη

 Και έκανα την πάπια
 Και ήπια και δυο χάπια 
Από αυτά τα ηρεμιστικά 
Και ξύπνησα και είδα 
Ολόκληρη σελίδα 
Μου έγραφε η γυναίκα μου «έχε γεια»
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19