Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Μπαλιτσα στο Πεδιο του Αρεως,θυμαστε?

Μπαλιτσα στο Πεδιο του Αρεως,θυμαστε?

Written By zone on Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012 | 3:23 μ.μ.

Ρε οργια για να μην αναρωτιετε εχω κανει αλλαγη ονοματων στα μετρα μας,εμεις ειμαστε για κανα ταβλι φραπε και κανα ουζο τι μπαλα και μαλακιες ψαρουκλες!!!!!! 





«Έλα ρε μαλάκα, μας είπε ο Κιουρας για μπάλα αύριο!»
«Μέσα, θα τους γαμήσουμε!»
«Σε ποιους θα πούμε;»
«Εγώ(Μπεν), εσύ(Αδερφη), Τσοπελντακ, Ουζακιας, Πακετο.»
«Μην είσαι μαλάκας, το Πακετο θα φέρει και την Κατίνα»
«Θα του πούμε να μην τη φέρει.»
«Εσύ θα του το πεις, εγώ δεν του το λέω»

«Έλα ρε Πακετο, τι γίνεσαι;»
«Καλά μωρέ, έξω για καφεδάκι»
«Εεε, μπορείς αύριο για μπαλίτσα;»
«Μάλλον μέσα, περίμενε λίγο, Κατίνα θα παίξουμε αύριο μπαλίτσα; Έλα ρε μέσα, κι εγώ κι  η Κατίνα»

«Τι να σου κάνω ρε μαλάκα, τον κάλεσε μόνος του!»
«Να πα να γαμηθείς εγώ με την Κατίνα δεν παίζω μπάλα»
«Έλα ρε μαλάκα ξεκόλα»
«Ναι καλά, με τον μαλάκα που την έχει δει Πελέ εγώ δεν παίζω, ούτε μαρκάρει ούτε τίποτα ο μαλάκας...»

«Έλα ρε, ο Κιουρας το ακύρωσε;»
«Πλάκα μου κάνεις και τώρα το λέει; Σε μία ώρα παίζουμε!»
«Κάτι του έτυχε λέει!»
«Τι μαλάκας, και τώρα τι κάνουμε ρε μαλάκα; Θα κατέβουμε 4, θα μας γαμήσουνε!»
«Θα βρούμε ρε μαλάκα! Να πούμε στο Καπονιτσι»
«Τι να του πούμε του μαλάκα; Αυτός είναι άμπαλος!»
«Έλα ρε μαλάκα, τέτοια ώρα δεν έχουμε πολυτέλειες.»

«Έλα Καπονιτσάρα! Τι κάνεις; Μπορείς για μπαλίτσα;»
«Για πότε μιλάς;»
«Σε μισή ώρα παίζουμε;»
«Πλάκα μου κάνεις; Και μου το λες τώρα;»
«Τώρα κανονίστηκε! Ήταν της στιγμής!»
«Δε ξέρω ρε συ! Ψιλοβαριέμαι...»
«Τι λες ρε παιχταρά; Πλάκα κάνεις; Χωρίς εσένα πως θα παίξουμε; Χωρίς το δεκαρι της ομάδας θα κατέβουμε;»
«Δε γαμιέται! μέσα! μέσα!»

«Άντε ρε μαλάκα, σε περιμένουμε 10 ώρες»
«Είχε κίνηση ρε μαλάκες»
«Ναι μαλάκα, εμείς δεν ήρθαμε απ’τον δρόμο, εμείς ήρθαμε πετώντας.»
«Άντε γαμήσου ρε μαλάκα! Σιγά! 10 λεπτά άργησα!»
«Ναι, Θα πληρώνω εγώ για να παίζω λιγότερο»
«Άντε γαμήσου ρε μαλάκα θα στα δώσω εγώ .»

«Εδώ ρε Μαλάκα! Γιατί δε μου τη δίνεις»
«Που να σε δω ρε μαλάκα»
«Τι που να με δεις; Αφού δε σηκώνεις κεφάλι»
«Σε μάρκαραν ρε μαλάκα»
«Ποιος με μάρκαρε; Μαλάκας είσαι; Μόνος μου ήμουν!»

«Φάουλ!»
«Φαουλ; Πλάκα κάνεις;»
«Αφού μου πήρες τα πόδια!»
«Τι λες ρε μαλάκα;»
«Έλα ξεκόλα! Ό,τι ζητάμε το παίρνουμε»
«Α! Έτσι πάει; Καλά! Θα τα πούμε!»

«Φάουλ!»
«Τι λες ρε μαλάκα; Ούτε που σε ακούμπησα»
«Εσύ το άρχισες! Ότι ζητάμε παίρνουμε!»
«Τώρα μαλακίζεσαι!»

«Τι του δίνεις του μαλάκα; Αφού τον βλέπεις δεν μπορεί! Μας έχει κάψει!»
«Βάλ’ τον τέρμα»
«Τσοπελντακ! Μπες τέρμα ρε!»
«Γιατί ρε Μαλάκα; Αφού μια χαρά παίζω μέσα!»
«Μαλακιες μόνο εγώ κι ο Ουζάκιας τρέχουμε!»

«Χέρι!»
«Τι χέρι ρε μαλάκα; Ακούσιο!»
«Δεν παίζει! Σαν τροχονόμος τη σταμάτησες!»

«Δώσ’ τη μου ρε μαλάκα! Μόνος μου είμαι!»
«Sorry! Δε σε είδα!»
«Καλά μαλάκα! Έτσι και πάρεις πάσα από μένα να με χέσεις!»

«Ρε μαλάκα δώσε καμιά πάσα!»
«Ναι, γιατί; Εσείς μου δίνετε;»

«Γκολ! Ναι ρε Πούστη!»
«Δε μετράει! Μιλάγαμε!»
«Τι λε ρε μαλάκα;»
«Δε μετράει ρε!»«Έλα άστους δε μετράει!»
«Όχι ρε πούστη μου, ένα γκολ έβγαλα κι εγώ και μου το ακυρώνετε!»

«ΕΕΕ! Καμιά αλλαγή;»
«Τι αλλαγή ρε μαλάκα τώρα βγήκες!»
«Τι τώρα ρε μαλάκα που με ξεχάσατε στον πάγκο!»
«Άμα θες μπες και κάτσε τέρμα!»
«Τι λε ρε μαλάκα! Περίμενα μισή ώρα έξω για να κάτσω τέρμα!»


«ΡΕΕΕ! Μαλάκες τι επαθε το Πακέτο?»
«Τι έγινε!»
«Σερνότανε και είναι στο κόρνερ στα τέσσερα!»
«Ρε μαλακισμένα κάνει εμετό!»
«Δεν παθαίνει τίποτα,ήπιε ενα μπάφο με τη Κατίνα πριν και γιαυτό ξερνάει!»
«Παίζε μαλάκα παίζε μας έχουν γαμήσει!»


«ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!»
«Sorry!»
«ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!»
«Τι Sorry ρε μαλάκα τον γάμησες!»
«ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!»
«Καλά είσαι μαλάκας; Πως πέφτεις έτσι πάνω του;»
«ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!»
«Πάω να φέρω πάγο!»
«ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!»


«Έλα ρε το λήγουμε!»
«Τι λες ρε μαλάκα; Κάτσε να παίξουμε τώρα που δεν έχει άλλους μετά!»
«Πρέπει να φύγω!»
«Κάτσε λίγο ρε!»
«Έχω δουλειά ρε μαλάκα»
«Ποια δουλειά ρε μαλάκα, που σε τρέχει η γκόμενα! Ούτε για μπάλα δε σε αφήνει!»
«Άντε γαμήσου ρε!»
«Άντε γαμήσου εσύ! Παντοφλάκια! Μουνόδουλε!»
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19