Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο

Written By katinios on Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011 | 9:41 μ.μ.

Μες στο μυαλό διάσπαση
Τα πάνω κάτω φέρνεις
Με τούτη την κατάσταση
Πια στην καρδιά δεν μπαίνεις

Σύριζα μωρό μου σύριζα

Πέρασες μπροστά μου μα δεν γύρισα
Σύριζα μωρό μου με διακόσα
Είσαι ακόμα μία συνιστόσα

Την μια από δω την δυο από κει
Απόφασή δεν παίρνεις
Πως μου μιλάς για αλλαγή
δεν ξέρεις που πηγαίνεις

Σύριζα μωρό μου σύριζα
Πέρασες μπροστά μου μα δεν γύρισα
Σύριζα μωρό μου με διακόσα
Είσαι ακόμα μία συνιστώσα

Κατηγορία:
Μουσική
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19