Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ

Written By Ανώνυμος on Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011 | 10:33 μ.μ.

Αγαπητέ Θεέ, τον τελευταίο χρόνο μου πήρες:τον αγαπημένο μου τραγουδιστή Νίκο Παπάζογλου,τον αγαπημένο μου συνθέτη Μανώλη Ρασούλη,τον αγαπημένο μου ηθοποιό Θανάση Βέγγο.

Απλά ήθελα να σου θυμίσω οτι οι αγαπημένοι μου πολιτικοί είναι:ο Παπανδρέου, ο Βενιζέλος, ο Παπακωνσταντίνου, ο Πάγκαλος, ο Σαμαράς, η Παπαρήγα, ο Καρατζαφέρης, ο Τσίπρας, η Μπακογιάννη...από βδομάδα θα σου πω και τους άλλους!"


ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧ !!!!!!!
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19