Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Απιστιες

Απιστιες

Written By zone on Τρίτη 25 Αυγούστου 2009 | 6:26 μ.μ.

Τρια κοκορια κερατωμενα τα λεγανε για το πως έμαθαν ότι οι κοτες τους απατανε.
«Εγώ», λέει ο πρώτος, «μια μέρα είχα υποψίες και πήγα στο κοτετσι και πλάκωσα στα χαστούκια και στις σφαλιάρες την κοτα μου και έτσι μου τα αποκάλυψε όλα».
«Εγώ», λέει ο δεύτερος, «μια μέρα είχα υποψίες και πήγα στο κοτετσι και δεν είπα τίποτα. Βγήκαμε έξω, πήγαμε στο καλύτερο χωραφι, φαγαμε τα πιο λαχταριστα σκουληκια, της έκανα δώρο μια τουρτα καλαμποκι και δεν άντεξε άλλο. Έβαλε τα κλάματα και μου τα αποκάλυψε όλα».
«Εγώ», λέει ο τρίτος, «μια μέρα είχα υποψίες και πήγα στο κοτετσι. Δεν είπα τίποτα. Βγήκα έξω στην αυλη και είδα την κοτα απο το διπλανο κοτετσι. Καλημέρα μωρή πουτάνα, της λέω και μου απαντά: Εγώ είμαι πουτάνα ή η κοτα σου που γαμιέται με τον Ιακωβο απο το κοτετσι του κυρ Μανωλη..........
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19