Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Να τη βαλουν στο πατο τους.

Να τη βαλουν στο πατο τους.

Written By zone on Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009 | 8:08 π.μ.

Χαμος και χθες,η ατμοσφαιρα ηταν βαρια,η ορατοτητα μικρη,τα ΜΜΕ γιορτινα και μεσα σε ολα αυτα το Σπυροζευγαρο γεννησε ενα hot baby που απο οτι μου ειπε ο Μαντζι εχει μεγαλη μουναρα.Με παιρνει λοιπον ο Μαντζι το μεσημερι και μου ανακοινωνει τη κορη,στολιζομαι και παω να παρω το παπι να παω στο Ιασω.Παω να βαλω μπροστα με τη μιζα αλλα ηταν ψωφια γιατι ειχα να το κινησω 10 μερες λογω του οτι με τη Λουη επρεπε να εχω το αμαξι.Λεω δε γαμιεται θα βαλω μπροστα με τη μανιβελα.Κανω λοιπον τη κινηση με το σουπερ Camper παπουτσι μου και δεν τη πετυχαινω,ξεσυνηθισα λεω και ξαναπροσπαθω.Τιποτα!!,κοιταζω και τι βλεπω? Ελειπε η μανιβελα,μου την ειχαν κλεψει γαμω το πρωτο τους το σκυλο το μαυρο.Αυτα τα ωραια συνεβησαν επσες και ετρεχα στας κατηφορας να βαλω μπροστα. Φερτε πισω τη μανιβελα μου ψευτοπαπακηδες.
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19