Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Χοληστερινη

Χοληστερινη

Written By zone on Τρίτη 21 Ιουλίου 2009 | 5:37 μ.μ.

Γαμω τη χολεστερινη μου τη μαυρη τη σκυλα τη πρωτη μου πληρωτεα επι του πεζοδρομιου.Γαμω τις μπυρες μου και ολα τα κομμενα μου.I am tired γαμω το σκυλο σου το πρωτο και θελω να πιω ενα μπουκαλι Hainekaky on the rock's για να συνδεσω τη ριολα με την αθανασια μου.Μου τα κοψατε ολα δεν εμεινε τιποτα για να κανω και γω το κεφι μου.Ειπα δεν ξαναγαμιεται και ηπια το Βοσπορο και τη Γερμανια του που βγαζει τις μπυρες τις πρασινες κακο χρονο ναχουν.Aχ δεν αντεχω να μου δειχνει το σωμα μου οτι γερνω.Αλλα εγω ξερω δεν γερναω απλα γερνω.Οχι παιζουμε.Ηρθε μια γρια απο τη πολη και εφερε το χασι χασι παναγιτσα μου να χασει.Μα ειναι ονομα αυτο σας ρωταω!Χολιστερινη.Μου θυμιζει απορυπαντικο για καθαριοτητα σαν τη χλωρινη.Τελως παντων θα δοκιμασω να παρω φορα να χτυπησω το κεφαλι μου στο τοιχο μπας και την ακουσω.Σωπα οπου ναναι θα χτυπησουν οι καμπανες αυτες οι εννοιες ειναι χαμενες και πρισμενες.
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19