Ισως εκεινο το ξεχασμενο κλειδι να ειναι αυτο που θα γυρισει τη κλειδαρια ..το τελευταιο
Home » » Τ' απόγευμα τσι Παρασκευής να μην ποτίζεις γλάστρες Γιατί περνώ με το παπί και το γεμίζεις λάσπες.

Τ' απόγευμα τσι Παρασκευής να μην ποτίζεις γλάστρες Γιατί περνώ με το παπί και το γεμίζεις λάσπες.

Written By zone on Κυριακή 28 Ιουνίου 2009 | 6:42 μ.μ.

ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΕΝΤΡΟ
ΝΑ ΜΕ ΔΡΟΣΙΖΕ Η ΒΡΟΧΗ
ΝΑ ΜΕ ΞΥΠΝΑΓΕ Η ΝΥΧΤΑ
ΘΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΑΝ ΟΥΛΟΙ.
ΜΕ ΤΑ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΑ ΜΟΥ
ΤΙΣ ΚΟΠΡΙΕΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΜΟΥ.
ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΔΕΣΜΟ ΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟΙ.
ΚΑΙ ΓΩ ΘΑ ΨΗΛΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΤΑΓΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΥΛΛΑ
ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΛΩΝΑ ΕΚΤΟΠΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.
ΟΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΟΥΣΑΝ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΑΝ
ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΜΟΥ
ΝΑ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ.
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ,ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ
ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΓΕΥΤΟΥΝ
ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΝΤΡΗ ΜΟΥ ΚΟΡΜΑΡΑ.
ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΕΝΤΡΟ
ΝΑ ΜΕ ΣΥΖΗΤΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΝΑΝ ΛΙΓΟΙ.
Share this article :

0 Μας δωσαν το χρονο τους :

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



Tι μας λετε!!!

Στη Πρωτη Γραμμη

16 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

 
Support : Κανένας | Σχεδιαστής Θέματος | Johny Template
Φωτεινό, διαυγές, με χρυσαφένιο χρώμα, άρωμα απαλό, μελένιο και φρουτώδες, αφήνει γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο.
Από πότε? Από τις 3|Ιουνίου|2009. ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19 - Χωρίς δικαιώματα και με καμμία επιφύλαξη
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 19